Ładuję...

Smar do łańcucha Peaty's Link Lube Wet 120ml

TANIEJ
Wysyłka w 4-11 dni Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas, czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych.
58,65 zł
69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,00 zł

Dodano do koszyka:

Zanim wyruszysz na pierwszą przejażdżkę swoim nowym rowerem zaopatrz się jeszcze w:

Przejdź do koszyka

NIEZAWODNE SMAROWANIE W MOKRYCH WARUNKACH - SMAR PEATY'S LINK LUBE WET 120ML!

Gdy warunki na trasie stają się mokre i wymagają szczególnej ochrony łańcucha, Smar Peaty's Link Lube Wet 120ml to doskonałe rozwiązanie. Jego specjalna formuła gwarantuje skuteczne smarowanie i ochronę, zapewniając doskonałą wydajność roweru w każdych warunkach.

SPECJALISTYCZNA FORMUŁA DLA MOKRYCH WARUNKÓW

Smar Peaty's Link Lube Wet 120ml został opracowany z myślą o jazdzie w mokrych warunkach. Jego specjalistyczna formuła chroni łańcuch przed działaniem wody, minimalizując tarcie i przedłużając żywotność łańcucha.

OCHRONA PRZED WODĄ I ZANIECZYSZCZENIAMI

W mokrych warunkach, działanie wody i zanieczyszczeń może być szczególnie szkodliwe. Smar Peaty's Link Lube Wet działa jak bariera, chroniąc łańcuch przed korozją i utratą wydajności w wyniku działania wilgoci.

ZWIĘKSZONA TRWAŁOŚĆ ŁAŃCUCHA

Dzięki zmniejszonemu tarciu i optymalnemu smarowaniu, Smar Peaty's Link Lube Wet 120ml zwiększa trwałość łańcucha. Jest to niezastąpione narzędzie dla wymagających rowerzystów, którzy oczekują doskonałej wydajności w trudnych warunkach atmosferycznych.

Zastosowanie

1. Zawsze dokładnie odtłuść napęd przed smarowaniem. Dla najlepszych rezultatów użyj Peaty's Drivetrain Degreaser.

2. Upewnij się, że po odtłuszczeniu dokładnie spłukałeś łańcuch czystą wodą (zadaniem odtłuszczacza jest usuwanie smaru z łańcucha).

3. Usuń z łańcucha jak najwięcej wody - wystarczy szybkie przetarcie czystą szmatką.

4. Mocno potrząśnij butelką.

5. Nałóż smar na łańcuch pedałując do tyłu (e-bike'i wymagają pedałowania do przodu na stojaku), upewniając się, że każde ogniwo jest pokryte.

6. Obracaj korbą przez ok. 10 sekund, aby smar wniknął do łańcucha.

7. Dokładnie wytrzyj nadmiar smaru z łańcucha za pomocą czystej szmatki.