Ładuję...
Wzrost Rozmiar
158 - 170 cm S
168 - 180 cm M
178 - 190 cm L
188 - 200 cm XL

Rower elektryczny Kross Evado Hybrid 1.0 2023

Kup na RATY 0%
Wysyłka w 2-6 dni Nasz magazyn wyśle produkt w ciągu ok. 2-6 dni roboczych od opłacenia zamówienia. Wysyłka w 4-11 dni Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas, czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych. Wysyłka w 4-11 dni Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas (Producent Trek wysyła do nas dostawy tylko w poniedziałki), czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych. Rower złożony w 100% Rower możemy dostarczyć gotowy do jazdy w 100% czyli złożony i wyregulowany, jak przy zakupie w sklepie stacjonarnym.
Produkt jest tymczasowo niedostępny.

Zapisz się na powiadomienie o dostępności, aby dostać informację, gdy produkt będzie znów dostępny.

Weź leasing teraz
5 499,00 zł
Powiadom o dostępności
Weź leasing teraz

Dodano do koszyka:

Zanim wyruszysz na pierwszą przejażdżkę swoim nowym rowerem zaopatrz się jeszcze w:

Przejdź do koszyka

Evado Hybrid 1.0 jest nową odsłoną podstawowego modelu wśród elektrycznych rowerów crossowych polskiego producenta Kross. Stworzony został z myślą o osobach chcących korzystać z zalet jakie daje rower elektryczny przy małym wkładzie finansowym.

Podstawą roweru jest rama wykonana z aluminium lite. Uzupełnia ją przedni amortyzator poprawiający komfort podczas jazdy po nierównościach - SR Suntour Nex HLO o skoku 63 mm. Jego napęd składa się z silnika Bafang G120 umieszczonego w piaście tylnego koła, który zasilany jest z baterii umieszczonej na dolnej rurze ramy. Na kontrolę stanu baterii pozwala dołączony do kierownicy wyświetlacz. Od strony tradycyjnej napęd składa się z komponentów opartych o grupę Shimano Acera w układzie 3x9, a do zatrzymywania roweru zastosowano hamulce tarczowe.

Evado Hybrid 1.0 sprawdzi się podczas rekreacyjnych wypadów rowerowych za miasto. Z powodzeniem może być także wykorzystywany jako szybki i tani środek codziennego transportu. W obu tych wypadkach dzięki kontroli nad wspomaganiem możemy decydować o tym jak bardzo chcemy się zmęczyć podczas jazdy.