Opona rowerowa Maxxis Shorty 3CG/DH/TR
Dodano do koszyka:
Technologia 3CG (Triple Compound Grip)
Maxxis Shorty 3CG DH TR to opona, która wyznacza nowe standardy pod względem przyczepności. Dzięki zastosowaniu technologii 3CG, opona łączy w sobie trzy rodzaje gumy, co pozwala na niezwykle pewną przyczepność na kamieniach, korzeniach i w błocie. Bez względu na to, jak trudny jest teren, ta opona zapewni Ci niezbędną pewność siebie.
Konstrukcja DH (Downhill)
Shorty 3CG DH TR została zaprojektowana z myślą o zjazdach na najtrudniejszych trasach. Konstrukcja DH (Downhill) oznacza, że jest ona wzmocniona, aby sprostać wymaganiom ekstremalnego zjazdu. Jest odporna na uszkodzenia mechaniczne i przecięcia, dzięki czemu możesz cieszyć się bezkompromisową wydajnością.
Technologia Tubeless Ready (TR)
Opona Shorty 3CG DH TR jest również kompatybilna z technologią Tubeless Ready (TR), co oznacza, że możesz pozbyć się dętki i zyskać korzyści z niższego ciśnienia w oponach. To zwiększa przyczepność i stabilność na ekstremalnych zjazdach, a także minimalizuje ryzyko przebicia dętki.
Agresywny wzór bieżnika
Bieżnik Shorty 3CG DH TR jest niezwykle agresywny i zaprojektowany specjalnie do zjazdów na najtrudniejszych trasach. Zapewnia doskonałą przyczepność na mokrych, błotnistych i kamienistych podłożach, dzięki czemu możesz śmiało pokonywać każde wyzwanie.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.4WT | 29x2.4WT |
ETRTO | 61-584 | 61-622 |
Waga | 1208g | 1286g |
TPI | 60x2 | 60x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Downhill (DH) | Downhill (DH) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem