Opona rowerowa Maxxis Shorty 3CG/DD/TR
Dodano do koszyka:
Gwarancja przewagi na technicznych trasach
Jeśli uwielbiasz wyzwania na rowerze górskim i nie boisz się trudnych tras, opona Maxxis Shorty 3CT Exo TR jest stworzona właśnie dla Ciebie. Ta opona oferuje wyjątkową przyczepność i pewność na stromych i technicznych zjazdach oraz w wymagających warunkach terenowych.
Zaawansowane technologie
Maxxis Shorty 3CT to opona wyposażona w technologię 3CT, co oznacza potrójny związek gumy. Dzięki temu połączeniu różnych rodzajów gumy, opona zapewnia doskonałą przyczepność na kamieniach, korzeniach i w błocie, jednocześnie zachowując wytrzymałość i trwałość. To pozwala Ci pokonywać techniczne trasy z pewnością siebie i szybkością. Opona Shorty 3CT została wzmocniona technologią Exo, co sprawia, że jest bardziej odporna na uszkodzenia mechaniczne i przecięcia. Dzięki temu możesz śmiało ryzykować na trudnych trasach, wiedząc, że Twoja opona jest na to gotowa. Zawarcie sojuszu z dętkami to przeszłość. Opona Shorty 3CT jest kompatybilna z technologią Tubeless Ready (TR), co oznacza, że możesz cieszyć się niższym ciśnieniem w oponach, co zwiększa przyczepność i komfort jazdy. To również minimalizuje ryzyko przebicia dętki w trudnym terenie.
Bieżnik do trudnych warunków
Bieżnik Shorty 3CT jest starannie zaprojektowany, aby radzić sobie w trudnych warunkach terenowych. Jego agresywny wzór zapewnia doskonałą przyczepność na mokrym i błotnistym podłożu, a także na kamieniach i korzeniach. Bez względu na to, jak wygląda trasa, ta opona jest gotowa na każde wyzwanie.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.4WT | 27.5x2.5WT | 29x2.4WT |
ETRTO | 61-584 | 63-584 | 61-622 |
Waga | 1136g | 1196g | 1209g |
TPI | 120x2 | 120x2 | 120x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Double Down (DD) | Double Down (DD) | Double Down (DD) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Double Down (DD) - dwie warstawy lekkiego materiału 120 TPI połączone z wkładem butylowym na boku opony