Ładuję...

Opona rowerowa Maxxis Minion DHF DH

TANIEJ Kup na raty
Wysyłka w 4-11 dni Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas, czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych.
194,65 zł
229,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 229,00 zł

Dodano do koszyka:

Zanim wyruszysz na pierwszą przejażdżkę swoim nowym rowerem zaopatrz się jeszcze w:

Przejdź do koszyka

Rozpędź się na szlaku

Jeśli szukasz opony, która zapewni Ci doskonałe osiągi na górskich trasach, to nie mogłeś wybrać lepiej niż opona rowerowa MTB Maxxis Minion DHF DH. To prawdziwa legenda w świecie górskiego rowerowania, która przyspieszy Twoje zjazdy i da Ci pewność w każdym terenie. DHF to skrót od "Downhill Front," co oznacza, że ta opona została zaprojektowana specjalnie do jazdy w trudnych warunkach górskich. Dzięki jej unikalnemu wzornictwu bieżnika, zyskasz doskonałą przyczepność i kontrolę nad rowerem, niezależnie od rodzaju terenu.

Doskonała trwałość i bezpieczeństwo

Ta opona jest stworzona z myślą o wytrzymałości. Jej konstrukcja jest solidna i odporna na uszkodzenia. Nie musisz się martwić o przebicia czy zadrapania – DHF DH jest gotowa na wszystko. Górskie zjazdy mogą być niezwykle ekscytujące, ale także wymagające. Opona Minion DHF DH zapewni Ci pewność i stabilność podczas zjazdów, dzięki czemu będziesz mógł czerpać radość z jazdy bez obaw o swoje bezpieczeństwo.

Niezawodność na każdym podłożu

Nie ważne, czy jedziesz po kamieniach, korzeniach czy błocie – opona DHF DH sprosta każdemu wyzwaniu. Jej specjalna mieszanka gumy i wzornictwo bieżnika zapewnią Ci doskonałą przyczepność na każdym podłożu.

Specyfikacja

Rozmiar opony 26x2.5
ETRTO 55-559
Waga 1184g
TPI 60x2
Mieszanka gumy Dual Compound
Wkładka antyprzebiciowa Downhill (DH)

Dual Compound – bieżnik zbudowany z dwóch mieszanek gumy (bardziej miękka po bokach, twardsza na środku)

Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem