Opona rowerowa Maxxis Minion DHF 3CG/DH/TR
Dodano do koszyka:
Odkryj wyjątkową przyczepność i kontrolę na Twojej trasie
Opona MTB Maxxis Minion DHF 3CG DH TR to bezkonkurencyjny wybór dla rowerzystów, którzy uwielbiają ekstremalne zjazdy i szukają opony, która sprosta ich najbardziej wymagającym potrzebom. Jeśli cenisz sobie kontrolę, przyczepność i niezawodność na stromych i technicznych trasach, to ta opona spełni Twoje oczekiwania.
Technologia 3CG
Minion DHF 3CG DH TR wykorzystuje zaawansowaną technologię 3CG, która łączy trzy różne mieszanki gumy, by zapewnić doskonałą przyczepność na każdym rodzaju podłoża. To oznacza, że niezależnie od tego, czy jedziesz po kamieniach, korzeniach czy błocie, ta opona dostarczy Ci pewności siebie na każdym etapie Twojej jazdy.
Technologia Double Down (DD)
Dzięki technologii Double Down (DD), opona ta jest niezwykle wytrzymała i odporna na uszkodzenia. To idealny wybór dla rowerzystów, którzy eksplorują tereny górskie pełne ostrej skały i trudnych warunków. Opona Minion DHF 3CG DH TR zapewni Ci ochronę przed przebiciami, uderzeniami i innymi przeciwnościami terenu.
Technologia Downhill (DH)
Ta opona została zaprojektowana specjalnie z myślą o zjazdach downhill, które wymagają nie tylko przyczepności, ale także wyjątkowej trwałości. Technologia DH sprawia, że opona ta radzi sobie doskonale nawet na najbardziej wymagających trasach, gdzie prędkość i kontrola są kluczowe.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.5WT | 29x2.5WT | 29x2.5 |
ETRTO | 63-584 | 63-622 | 63-622 |
Waga | 1243g | 1324g | 1423g |
TPI | 60x2 | 60x2 | 60x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Downhill (DH) | Downhill (DH) | Downhill (DH) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem