Opona rowerowa Maxxis Dissector 3CG/DH/TR
Dodano do koszyka:
Ekstremalna trwałość
Opona MTB Maxxis Dissector 3CG DH TR to doskonały wybór dla rowerzystów górskich, którzy nie znoszą kompromisów w kwestii trwałości i wydajności. Ta opona została zaprojektowana, aby sprostać wymaganiom profesjonalistów. Jej niezawodność, trwałość i przyczepność sprawią, że Twoje przygody na rowerze staną się jeszcze bardziej ekscytujące.
Najnowocześniejsze technologie
Ta opona jest wyposażona w zaawansowaną mieszankę gumy 3C MaxxGrip, co oznacza, że zapewnia niezrównaną przyczepność i trakcję na każdym rodzaju nawierzchni. Niezależnie od tego, czy zjeżdżasz po kamieniach, korzeniach czy muldach, ta opona zapewni Ci kontrolę nad rowerem. Opona jest również kompatybilna z technologią Tubeless Ready (TR), co pozwala na jazdę bez dętki. To nie tylko zmniejsza opór toczenia, ale także minimalizuje ryzyko przebicia i poprawia przyczepność na zakrętach.
Doskonała wydajność na zjazdach
Maxxis Dissector 3CG DH TR to opona stworzona do ekstremalnych zjazdów. Jej specjalnie zaprojektowany bieżnik pozwala na kontrolowaną jazdę w najtrudniejszych warunkach, dając Ci przewagę nad konkurencją. Jeśli jesteś pasjonatem jazdy na rowerze downhill i oczekujesz od opony najwyższej wydajności, to Maxxis Dissector 3CG DH TR jest stworzona właśnie dla Ciebie. Jej przyczepność, trwałość i możliwość jazdy bez dętki sprawią, że poczujesz się pewnie nawet na najbardziej wymagających trasach zjazdowych.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.4WT | 29x2.4WT |
ETRTO | 61-584 | 61-622 |
Waga | 1100g | 1172g |
TPI | 60x2 | 60x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Downhill (DH) | Downhill (DH) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Downhill (DH) - opona do ekstremalnej jazdy, wykonana z dwóch warstw materiału o oplocie 60 TPI, dodatkowo z butylowym wkładem, który ma zapobiegać przyszczypnięciu opony, a także chronić obręcz przed uszkodzeniem