Opona rowerowa Maxxis Dissector 3CG/DD/TR
Dodano do koszyka:
Wyjątkowa konstrukcja i technologia
Opona rowerowa MTB Maxxis Dissector 3CG DD TR to wybór dla tych, którzy cenią sobie doskonałą wydajność i wytrzymałość na trasach górskich. Jej wyjątkowa konstrukcja oraz zastosowana technologia zapewniają maksymalną kontrolę i pewność na każdym szlaku.
Wytrzymałość
Dzięki zaawansowanej mieszance gumy 3CG, ta opona gwarantuje doskonały grip i trakcję na różnych rodzajach podłoża. Bez względu na to, czy jedziesz po kamieniach, korzeniach czy błocie, opona ta zapewni Ci niezawodną przyczepność. Technologia Double Down (DD) sprawia, że opona jest nie tylko trwała, ale także wyjątkowo odporna na przebicia. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy eksplorują trudne i wymagające tereny górskie. Dzięki technologii Tubeless Ready (TR), opona jest gotowa do jazdy bez dętki. To oznacza, że możesz korzystać z niższego ciśnienia w oponie, co poprawia przyczepność i komfort jazdy.
Uniwersalność i wszechstronność
Opona Maxxis Dissector 3CG DD TR doskonale sprawdza się na różnorodnych trasach górskich. Bez względu na styl jazdy, enduro czy zjazdowy, ta opona sprosta Twoim oczekiwaniom. Jeśli oczekujesz opony, która zapewni Ci doskonałą wydajność, wytrzymałość i przyczepność na górskich trasach, opona Maxxis Dissector 3CG DD TR spełni Twoje oczekiwania. Jej zaawansowana mieszanka gumy, technologia Double Down (DD) oraz uniwersalność czynią ją idealnym wyborem dla rowerzystów górskich.
Specyfikacja
Rozmiar opony | 27.5x2.4WT | 29x2.4WT |
ETRTO | 61-584 | 61-622 |
Waga | 1028g | 943g |
TPI | 120x2 | 120x2 |
Mieszanka gumy | 3C Maxx Grip (3CG) | 3C Maxx Grip (3CG) |
Wkładka antyprzebiciowa | Double Down (DD) | Double Down (DD) |
WT (Wide Trail) - konstrukcja stworzona z myślą o szerszych obręczach
3C Maxx Grip (3CG) - kombinacja trzech mieszanek (najwięcej miękkiej gumy, która zapewnia najlepszą przyczepność, kosztem zwiększonych oporów toczenia, głównie wykorzystywana w oponach do downhillu oraz enduro)
Double Down (DD) - dwie warstawy lekkiego materiału 120 TPI połączone z wkładem butylowym na boku opony