Ładuję...

Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8000 11 rzędów

TANIEJ Kup na raty
Wysyłka w 2-6 dni Nasz magazyn wyśle produkt w ciągu ok. 2-6 dni roboczych od opłacenia zamówienia. Wysyłka w 4-11 dni Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas, czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych. Wysyłka w 4-11 dni Produkt sprowadzamy z magazynu zewnętrznego (europejskiego) i wysyłamy natychmiast po dostawie do nas (Producent Trek wysyła do nas dostawy tylko w poniedziałki), czas realizacji w sezonie może się wydłużyć. Czas wysyłki liczony jest w dniach roboczych.
Dostawa gratis Dostawa gratis
Produkt jest tymczasowo niedostępny.

Zapisz się na powiadomienie o dostępności, aby dostać informację, gdy produkt będzie znów dostępny.

Weź leasing teraz
899,95 zł
1 190,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1 190,00 zł
Powiadom o dostępności
Weź leasing teraz

Dodano do koszyka:

Zanim wyruszysz na pierwszą przejażdżkę swoim nowym rowerem zaopatrz się jeszcze w:

Przejdź do koszyka

Shimano FC-R8000 to mechanizm korbowy z 11-rzędowej, szosowej grupy napędowej Ultegra. Lekka konstrukcja, wydajność zmiany przełożeń i przeniesienia mocy gwarantują osiągi rowerzystom na każdym poziomie zaawansowania.


Korbę wykonano w technologii Hollowtech II. Posiada ona zalety dwuczęściowego systemu - zintegrowanej osi z prawym ramieniem, do których zalicza się przede wszystkim sztywność, wpływająca na skuteczne przenoszenie mocy. Hollowtech II to również drążone ramiona, dzięki czemu zredukowano ich masę i szczegółowo zaprojektowano je pod kątem zachowania także największej sztywności. Kształt zewnętrznej tarczy odpowiednio wyprofilowano dla zachowania opływowych linii ramienia korby.


Shimano Ultegra FC-R8000 posiada 2 tarcze z zębami dostosowanymi do napędów 11-rzędowych - łańcuchów Linkglide, HG 11. Jest zgodna z ramami o szerokości tylnego trójkąta 135 i 140 mm (O.L.D). Wraz z całą grupą napędową Ultegra R8000 oferuje doskonałą jakość zmiany biegów i szeroki wybór przełożeń, oraz niską masę i skuteczne przenoszenie mocy pedałowania na prędkość jazdy.


Dostępne kombinacje przełożeń: 46-36T, 50-34T, 52-36T, 53-39T.

Długości ramion: 165, 170, 172,5, 175 mm.

Montaż tarcz: 4 ramiona 110 B.C.D.

Linia łańcucha: 43,5 mm.

Współczynnik Q: 146 mm.

Zalecany suport: SM-BB72-41B (wciskany), SM-BBR60 (gwintowany).

Szerokość mufy: 68 mm.