Wymiana i zwroty - najważniejsze informacje

1. Czas na zwrot lub wymianę.
Polskie prawo pozwala na zwrot towaru kupionego przez internet (odstąpienia od umowy zawartej na odległość na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. My wydłużamy dla Ciebie ten okres do 365 dni*.

2. Koszt zwrotu lub wymiany.
Zwrot towaru lub jego wymiana nie jest obciążona żadnymi dodatkowymi kosztami, oprócz kosztu związanego z odesłaniem zwracanego/wymienianego towaru do naszego magazynu. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.

3. Jak mogę zwrócić lub wymienić towar?
W pierwszej kolejności należy zgłosić chęć zwrotu/wymiany towaru klikając w zakładkę kontakt. Tam w formularzu prosimy wybrać temat Reklamacja/Zwrot oraz przesłać do nas informację, co będziemy zwracać/wymieniać oraz numer faktury powiązanej ze zwrotem/wymianą. W odpowiedzi obsługa działu zwrotów potwierdzi rozpoczęcie procedury zwrotu.

Następnie towar należy odesłać na adres:
RWR-ZWROTY
Ul. Kołłataja 22
15-774 Białystok

Do paczki w przypadku zwrotu wymagane jest dołączenie wypełnionego Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (pobierz).

4. Wymagania względem zwracanego/wymienianego towaru:
- nie może nosić śladów użytkowania - oznacza to, że po otrzymaniu przesyłki możesz obejrzeć/sprawdzić zakupy w taki sposób, jakbyś robił to w sklepie stacjonarnym
- musi być w stanie pozwalającym na dalszą odsprzedaż jako nowy/nieużywany
- towaru należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu wraz z oryginalnymi metkami

5. Zwrot środków
Wypłaty środków za zwracany towar dokonamy po sprawdzeniu otrzymanego zwrotnie towaru w terminie do 7 dni roboczych.

* Istotna informacja - prawo do zwrotu w terminie do 365dni nie przysługuje w przypadku zakupu na raty. Kupując na raty, masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14-dni od daty otrzymania.