Ładuję...

Opona Pirelli Cinturato Velo TLR Classic 28-622 (700x28C)

Kup na RATY 0%
Dostawa gratis Dostawa gratis
Produkt jest tymczasowo niedostępny.

Zapisz się na powiadomienie o dostępności, aby dostać informację, gdy produkt będzie znów dostępny.

Weź leasing teraz
320,00 zł
Weź leasing teraz

Dodano do koszyka:

Zanim wyruszysz na pierwszą przejażdżkę swoim nowym rowerem zaopatrz się jeszcze w:

Przejdź do koszyka

Pirelli Cinturato Velo TLR to opona do roweru typu Gravel czy Adventure. Przy tworzeniu modelu użyto mieszanki SmartNET Silica, która zwiększa przyczepność – nawet na mokrej nawierzchni. Wydrążenia w bieżniku przystosowują go do szutrów i żwiru, a także pozwalają szybko odprowadzać wodę podczas deszczu. Model jest przygotowany do konwersji do systemu bezdętkowego (Tubeless Ready). Dzięki temu można obniżyć masę i użyć niższego ciśnienia w razie potrzeby. Za odporność opony odpowiada technologia Armour – odpowiednia na długie dystanse. Włókna aramidowe skutecznie chronią ogumienie przed przebiciem, a nylon jest gwarancją długiej żywotności. Oplot 60 TPI wzmacnia odporność opony na ewentulane uszkodzenia.

Najważniejsze informacje:
Przeznaczenie: rower typu Gravel
Na drogi: szutrowe, żwirowe, asfaltowe
Na warunki: mokre i suche
Rozmiar: 28 cali
Oplot: 60 TPI
Szerokość (w zależności od wybranego modelu): 26C, 28C, 32C, 35C
Ochrona antyprzebiciowa: włókna aramidowe
Technologie: Tubeless Ready, SmartNET Silica, ICS, FGD
Masa: 290 g (26C), 320 g (28C), 350 g (32C), 390 g (35C)

Wersja Tubeless Ready (TLR):
Technologia Tubeless Ready sprawia, że opona jest przygotowana do konwersji na model bezdętkowy. Pozwala to nie tylko na redukcję masy, ale także zwiększenie odporności na przebicia i możliwość użycia niższego ciśnienia. Takie rozwiązanie przydaje się, jeśli rowerzysta ma zamiar zwiększyć przyczepność w terenie lub ograniczyć opory toczenia.

Mieszanka:
Mieszanka SmartNET Silica zapewnia lekkość i minimalne opory toczenia, które są niezbędne dla szybkiej jazdy szosowej. Bieżnik gwarantuje wysoką przyczepność na zakrętach – również na wilgotnej nawierzchni. Włókna nano sprawdzają się na mokrym asfalcie, a profil bieżnika i konstrukcja ścianek bocznych ułatwiają zachowanie kontroli podczas osiągania najwyższej prędkości.