Dodano do koszyka:
Innowacyjność i precyzja w każdym szczególe
Mechanizm korbowy SRAM Red AXS E1 wyróżnia się nowoczesnym, jednoczęściowym projektem z podwójną tarczą, co przekłada się na jego lżejszą wagę, większą sztywność oraz trwałość w porównaniu do poprzednich generacji. Produkt ten jest o 29 g lżejszy, co jest wyraźnym dowodem na ciągłe dążenie marki do udoskonalania swoich komponentów. Technologia X-Range zastosowana w mechanizmie korbowym gwarantuje szerszy zakres oraz płynniejszą progresję przełożeń, umożliwiając zawsze wybór odpowiedniego biegu. Ponadto, ramiona korby wykonane są z ultralekkiego, wydrążonego włókna węglowego, co dodatkowo zwiększa efektywność pedałowania bez kompromisu na trwałości.
Zaawansowany pomiar mocy dla profesjonalistów
Kluczowym elementem mechanizmu korbowego SRAM Red AXS E1 jest zintegrowany miernik mocy, który charakteryzuje się niezwykłą lekkością dzięki integracji z tarczą. Ten zaawansowany system pomiarowy dostarcza odczyty mocy z dokładnością do +/-1,5%, co jest niezwykle istotne dla sportowców szukających precyzyjnych danych do analizy swojego treningu. Pomiar mocy nie jest również wpływany przez zmienne warunki klimatyczne, co zapewnia niezawodność w każdych warunkach. Dodatkowo, system umożliwia analizę równowagi między mocą prawej i lewej nogi, co jest kluczowe dla optymalizacji techniki jazdy.
Trwałość i prostota dzięki technologii DUB
Suport DUB stanowi integralną część mechanizmu korbowego SRAM Red AXS E1, zapewniając jego trwałość oraz prostotę obsługi. Ta innowacyjna konstrukcja suportu pozwala na łatwą instalację i konserwację, jednocześnie utrzymując komponenty w optymalnym stanie przez długie okresy czasu. Dzięki szerokiej gamie dostępnych długości ramion korby, każdy użytkownik może dopasować mechanizm do swoich indywidualnych potrzeb, co jest nieocenione w dostosowaniu roweru do specyficznych wymagań i preferencji kolarza. SRAM Red AXS E1 to idealne rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie innowacyjność, niezawodność i profesjonalizm w swoim sprzęcie rowerowym.
Specyfikacja
Korba
- Jednoczęściowa, podwójna tarcza 2x zapewnia lżejszy, sztywniejszy i trwalszy mechanizm korbowy
- 29 g lżejsza niż poprzednia generacja
- Technologia X-Range zapewnia większy zakres i płynniejszą progresję przełożeń, dzięki czemu zawsze masz właściwy bieg
- Wyraźna i dokładna zmiana przełożeń z przodu
- Ultralekkie, wydrążone ramiona korby z włókna węglowego Suport DUB zapewnia trwałość i prostotę
Pomiar mocy
- Miernik mocy jest w pełni zintegrowany z tarczą, dzięki czemu jest lżejszy
- Odczyty mocy są dokładne w zakresie +/-1,5% i nie mają na nie wpływu warunki klimatyczne podczas jazdy
- Mierzy równowagę mocy prawej i lewej nogi
- Technologia przełożeń X-Range zapewnia większy zakres i płynniejszą progresję przełożeń, dzięki czemu zawsze jesteś na właściwym biegu
- Soczysta i precyzyjna zmiana przełożeń z przodu
- Suport DUB zapewnia trwałość i prostotę
Szegółowy opis | SRAM Red AXS E1 Power Meter Spider DUB - Direct Mount (BB not included) |
Ilość rzędów | 12 |
Kolor | Natural carbon |
Długość ramienia korby | 165mm / 167,5mm / 170mm / 172,5mm / 175mm |
Standard suportu | All SRAM Road DUB BBs |
Rozstaw śrub | Direct Mount (DM) |
Linia łańcucha | 45.0mm |
Interfejs osi | DUB |
Materiał ramienia korby | Carbon |
Ilość zębów | 46/33T / 48/35T / 50/37T |