Dodano do koszyka:
Zobacz, że bezpieczeństwo jest najważniejsze - nowa lampka Specialized Flux™ 850 pozwoli Ci dostrzec wszystko wokół.
Już nie musisz obawiać się wyjazdów późnym wieczorem ani nieoświetlonych odcinków trasy - mocny strumień światła zapewni Ci realne korzyści oraz pewność jazdy mimo coraz krótszych dni.
Przedłuż swój sezon rowerowy i stań się niezależny od pogody.
Lampka Specialized Flux™ 850 wykorzystuje dwa różne typy diod LED z optymalną optyką, co daje strumień światła o najlepszej sile i zasięgu. Szerokokątna optyka 180 stopni gwarantuje bycie widzianym przez innych uczestników ruchu drogowego.
Nie musisz obawiać się oślepienia ani złego wykorzystania światła. Lampka efektywnie i wyraźnie oświetla drogę przed Tobą oraz po bokach.
Nocą zobaczysz wszystko i będziesz doskonale widoczny. Warto zwrócić uwagę na szereg usprawnień, dzięki którym Specialized Flux™ 850 staje się sprzętem-inwestycją na lata.
Już nie musisz obawiać się wyjazdów późnym wieczorem ani nieoświetlonych odcinków trasy - mocny strumień światła zapewni Ci realne korzyści oraz pewność jazdy mimo coraz krótszych dni.
Przedłuż swój sezon rowerowy i stań się niezależny od pogody.
Lampka Specialized Flux™ 850 wykorzystuje dwa różne typy diod LED z optymalną optyką, co daje strumień światła o najlepszej sile i zasięgu. Szerokokątna optyka 180 stopni gwarantuje bycie widzianym przez innych uczestników ruchu drogowego.
Nie musisz obawiać się oślepienia ani złego wykorzystania światła. Lampka efektywnie i wyraźnie oświetla drogę przed Tobą oraz po bokach.
Nocą zobaczysz wszystko i będziesz doskonale widoczny. Warto zwrócić uwagę na szereg usprawnień, dzięki którym Specialized Flux™ 850 staje się sprzętem-inwestycją na lata.
- wbudowana bateria 2600mAh Li-Ion ładowana przez USB (kabel w zestawie)
- jasność LED od 50 do 850 lumenów
- naładowanie do 90% w 1,5 godziny, a pełne w 3 godziny
- wszechstronny uchwyt z szybkozłączką na kierownicę (o średnicy 22,2, 25,4 lub 31,8mm); system mocowania z przodu, nad lub pod mostkiem ma długi wysięg, by światła nie blokował licznik ani linki hamulca/przerzutek
- nawet do 3h dodatkowej pracy w trybie oszczędzania energii