Dodano do koszyka:
Koło tylne Zipp AM 454 NSW SRAM/Shimano Road – doskonałość w każdym obrocie
Koło tylne Zipp AM 454 NSW to technologiczny majstersztyk, stworzony z myślą o najbardziej wymagających kolarzach. Zaprojektowane z dbałością o każdy detal, łączy w sobie lekkość, wytrzymałość oraz niesamowitą wydajność. Zastosowanie obręczy o wysokości 58 mm wykonanej z karbonu w technologii Hookless gwarantuje nie tylko znakomitą aerodynamikę, ale również redukcję oporu powietrza podczas jazdy. Dzięki szerokości wewnętrznej 23 mm i profilowi symetrycznemu, koło idealnie współpracuje z oponami bezdętkowymi, zapewniając lepszą przyczepność i większy komfort jazdy. Technologia Impress i wykończenie z włókna UD sprawiają, że produkt nie tylko wygląda nowocześnie, ale także jest wysoce odporny na uszkodzenia.
Koło Zipp AM 454 NSW jest idealnym rozwiązaniem dla kolarzy preferujących hamulce tarczowe typu Disc (Center Lock), a zastosowanie nowoczesnej piasty Cognition V2 z mechanizmem Axial Clutch V2 zapewnia płynność i precyzję działania. Mechanizm ten ogranicza tarcie podczas swobodnego obrotu, co przekłada się na wyższą wydajność, szczególnie na płaskich odcinkach. Warto także zwrócić uwagę na antyrotacyjny system Sapim Secure-Loc w nyplach aluminiowych, który zwiększa trwałość całej konstrukcji, zapobiegając niepożądanemu skręcaniu szprych CX-Ray o zaplocie 2 Cross. Dodatkowo, koło oferuje wysoką kompatybilność zarówno z napędami SRAM, jak i Shimano, co sprawia, że jest niezwykle wszechstronne i uniwersalne.
Waga kolarza nie jest tu ograniczeniem, ponieważ limit wagowy wynosi aż 114 kg, co czyni koło solidnym wyborem dla szerszego grona użytkowników. W połączeniu z łożyskami wykonanymi ze stali nierdzewnej typu Cartridge oraz ciśnieniem maksymalnym wynoszącym 5.0 bar, Zipp AM 454 NSW gwarantuje nie tylko szybkość, ale także trwałość i niezawodność w każdych warunkach. To koło to inwestycja w najwyższą jakość i niezrównane osiągi na trasie, która zadowoli każdego entuzjastę kolarstwa szosowego, poszukującego idealnego balansu między aerodynamiką a wytrzymałością.
Orientacja | Rear |
Rozmiar | 700c |
Konstrukcja obręczy | Carbon – Hookless |
Wysokość obręczy | 58mm |
Obręcz - wewnętrzna szerokość | 23mm |
Kompatybilność - opona | Tubeless tires only |
Profil obręczy | Symmetrical |
Powierzchnia obręczy | UD fiber, Impress technology |
Materiał nypli | Aluminum |
Nyple - system antyrotacyjny | Sapim Secure-Loc |
Ilość szprych | 24 |
Zaplot | 2 Cross |
Rodzaj szprych | CX-Ray - Black |
Kompatybilność hamulców | Disc (Center Lock) |
Rodzaj bębenka | SRAM/Shimano Road |
Rodzaj osi | TA 12x142 |
Materiał osi | Aluminum front & rear |
Mechanizm bębenka piasty | Axial Clutch V2, 54 POE |
Materiał bębenka | Aluminum |
Łożyska | Cartridge - Stainless Steel |
Max. ciśnienie w oponie (bar) | 73psi/5.0bar |
Piasta | Cognition V2 |
Limit wagowy rowerzysty | 250lbs/114kg |
Tekstura powierzchni obręczy | ABLC HexFin |